Kalėdinė kelionė į Vieną ir Dunojaus slėnį

• Paskelbta: 2023-12-20
  • Kategorija: Išvykos

Kelionė autobusu neprailgo edukacinių, pažintinių užduočių dėka, kurios įtraukė mokinius į lankytinų objektų išsamesnį pažinimą.

Penktadienį, antroje dienos pusėje, atvykome į  Pietų Moravijos regiono sostinę Brno. Čia su mokiniais aplankėme senamiestį bei Šv. Petro ir Pauliaus katedrą.  Taip pat turėjome galimybę pasivaikščioti po šurmuliuojančią Kalėdinę mugę.

Kitos dienos rytą su mokiniais suskubome išvykti į Dunojaus  Žemutinėje Austrijoje esantį Wachau slėnį. Čia aplankėme Diurnšteino miestelį, kuriame išlikę pilies griuvėsiai. Joje XII a. kalėjo Anglijos karalius Ričardas Liūtaširdis. Antroje dienos pusėje aplankėme nuo 1089 metų veikiantį, didžiausią Austrijoje, Melko benediktinų vienuolyną ir pasigrožėjome Austrijos baroko palikimu.

Vakarop pasiekę šventiškai pasipuošusios Vienos centrą, aplankėme miesto simboliu laikomą Šv. Stepono katedrą bei pasidžiaugėme čia vykusia Kalėdine muge.

Vėlai vakare pasiekėme viešbutį, nors ir pavargę, bet laimingi ir pilni įspūdžių. Kitą dieną keliaudami į Vilnių mokiniai dalinosi įspūdžiais, ilsėjosi. Vėlai vakare pasiekę mokyklą mokiniai išskubėjo pas išsiilgusius tėvelius.