PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialiniais pedagogais gimnazijoje dirba
Kab. Nr 119
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
10.00 – 14.00 |
13.00 – 13.30 |
8.00 – 16.30 |
Antradienis |
10.00 – 15.00 |
13.00 – 13.30 |
8.00 – 16.30 |
Trečiadienis |
10.00 – 15.00 |
13.00 – 13.30 |
8.00 – 16.30 |
Ketvirtadienis |
10.00 – 15.00 |
13.00 – 13.30 |
8.00 – 16.30 |
Penktadienis | 10.00 – 15.00 | 13.00 – 13.30 | 8.00 – 16.30 |
Kontaktai
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
8.30 – 14.00 |
11.00 – 11.30 |
8.00 – 16.30 |
Antradienis |
|
|
|
Trečiadienis |
8.30 – 17.00 |
11.00 – 11.30 |
8.00 – 17.00 |
Ketvirtadienis |
12.00 – 17.30 |
14.30 – 15.00 |
12.00 – 17.30 |
Penktadienis |
Kontaktai
Informacija
Veiklos tikslas – padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, švietimo įstaigoje, racionaliau išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, mokytis ir augti savarankiškais piliečiais.
Socialinio pedagogo funkcijos
- Teikia pagalbą vaikams, jų tėvams, mokytojams, kitiems mokykloje dirbantiems specialistams sprendžiant jiems kylančias problemas.
- Prisideda prie mokykloje inicijuojamų, organizuojamų projektų kūrimo, jų įgyvendinimo, tabako, alkoholio, narkotinių ir kitų psichotropinių medžiagų vartojimo, teisės pažeidimų, nusikalstamumo prevencijos.
- Atlieka gimnazistų lankomumo punktualumo stebėjimą, ruošia ataskaitas.
- Padeda mokyklos nelankantiems, prastai ją lankantiems, nuolatos į pamokas vėluojantiems mokiniams.
- Padeda mokiniams ginti savo teises įvairiose institucijose, spręsti kylančius sunkumus, lankosi moksleivių namuose.
- Palaiko tarpinstitucinius bendruomeninius ryšius, atlieka kitas gimnazijos nuostatuose įrašytas arba įstatymų ir kitų teisės aktų naujai priskirtas funkcijas.
- Atsako už darbe naudojamų metodų pasirinkimą ir tinkamą jų panaudojimą.